EQUIPO EDITORIAL SM, / HERNÁNDEZ PALACIOS, ESTHER / CID, ANA / MATÍAS, TERESA DE / GARÍN MUÑOZ, MERCEDES / MENÉNDEZ CAMARENA, PILAR
1. Mis profesores, mis amigos, mi familia2. De paseo por la calle3. Cómo pasa el tiempo4. Érase una vez la Historia5. El mundo que nos rodea6. Un paseo espacial
El projecte més Saba per a l'àrea de Ciències Socials utilitza diferents eines i metodologies didàctiques per a motivar en l'aprenentatge de la matèria, facilitar-ne la comprensió i comprovar-ne l'aplicació. Per a fer-ho, els continguts en cada epígraf s'organitzen en tres fases d'aprenentatge: Ens activem, Comprenem i Apliquem, en les quals s'intercalen activitats que promouen l'aprenentatge cooperatiu i en les quals s'identifiquen de manera explícita les competències cognitives i comunicatives que es posaran en pràctica. Aquesta filosofia general del projecte de promoure un aprenentatge actiu es concreta en una sèrie de tallers i en la Tasca final, que integra coneixements, habilitats, competències i intelligències múltiples.El projecte més Saba de Ciències Socials facilita l'accés als continguts mitjançant la presentació visual de conceptes i la seua contextualització, amb illustracions comentades i cartografia adaptada al nivell propi dels alumnes de cada curs.Per a facilitar l'accessibilitat dels continguts, el projecte més Saba de Ciències Socials cuida especialment la redacció i el vocabulari utilitzat. La comprensió i l'aprenentatge dels continguts es reforça en 1r amb el desenvolupament de la comprensió oral, i en 2n amb un treball pautat de la comprensió lectora. Per a progressar i anar superant barreres, les activitats se seqüencien per ordre de dificultat i les que presenten una complexitat especial disposen de suports i desenvolupaments complementaris en el recurs didàctic.Els alumnes aprendran Ciències Socials amb Ismael, un dels membres de la colla de l'esquirol. Mostra gran habilitat per a la relació amb els altres. Els seus amics l'estimen molt i ell gaudeix enormement d'estar en companyia.